بهترین مراکز اسپا استانبول

اگر که ساکن شهر استانبول هستید پیشنهاد میکنمی تا انتها این مطلب از مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام هماره ما باشید چرا که قرار است شما را با چندتا از بهترین مراکز اسپا در استانبول که میتوانید برای گرفتن ماساژی لذت بخش و ریلکسیشنی عالی مراجعه کنید شما ار آشنا کنیم. خیر مهم نیست چرا که کافی است تا تنها یک بار از مراکز اسپای که در ادامه مقاله قصد معرفی آنها را داریم، دیدن کرده و پس از محال است تا برای دریافت خدمات اینچنینی به دیگر مراکز مراجعه کنید.جالب است بدانید که کلمه اسپا در واقع از شهری واقع در کشور بلژیک برگرفته شده که دارای چندید چشمه معدنی طبیعی در خود است و از توریستی ترین شهرهای کشور بلژیک نیز به شمار میرود.

حالا که با اسپا و خدماتی که میتوانید در یک مرکز اسپا خوب دریافت کنید، وقت آن رسیده تا با بهترین مراکز اسپا استانبول آشنا شوید:

که قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید پیش از رزرو تور استانبول هتل مورد نظر خود را که خدمات اسپا ارائه میکند را انتخاب و رزرو نمایید.پیش از معرفی بهترین مراکز اسپا استانبول بهتر است تا کمی در رابطه با اسپا سخن بگوییم؛ در مراکز اسپا اغلب با آب های معدنی و یا آب دریا خدمات آب درمانی ارائه میشود و در برخی از سالن های اسپا نیز میتوانید خدمات مراقبت پوست بدن و صورت را نیز دریافت کنید؛ بهترین مراکز اسپا استانبول

یکی از متفاوت ترین مراکز اسپای که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، مرکز اسپا سنتیز استانبول بوده که در یکی از کاخ های قدیمی مربوط به دوران عثمانی استانبول واقع شده است، در واقع این کاخ در حال حاضر محل قرار گیری یکی از هتل های 5 ستاره استانبول در خود بوده که به ارائه خدمات اسپا نیز مشغول میباشد.

یکی از بهترین مراکز اسپا استانبول در هتل فورسیزین قرار گرفته که دارای لوکس ترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه اسپا میباشد.

پیشنهاد میکنیم تا حتما از حمام ترکی و خدمات آب درمانی این مرکز اسپا  استفاده کنید، همچنین از دیگر خدمات مرکز اسپا هتل فورسیزن میتوان به ماساژ های تایلندی، ریکی، اسکراب پوست، استخر روباز، گرداب، مانیکور و … اشاره کرد.

هتل سوهو استانبول که در منطقه بی اوغلو قرار دارد در کنار داشتن امکانات رفاهی بی شمار خود همچون باغ زیبا، رستوران های مدرن همراه با منوی لذیذ از خوشمزه ترین غذاهای دنیا، اقدام به ارائه خدمات اسپا به مهمانان خود همراه با بهترین کیفیت کرده است. در این مرکز خدماتی همچون مانیکور، پدیکور، ماساژ و… ارائه میشود و از به علت موقعیت قرارگیری هتل میتوانید خود را به مراکز تفریحی و دیدنی همچون گالری های هنری، کافی شاپ ها و رستوران های که در نزدیکی این هتل قرار دارد، برسانید.

 مرکز اسپا میس استانبول از دیگر مراکز معروف اسپا در شهر استانبول بوده که واقع در یکی از بهترین هتل های این شهر یعنی هتل میس میباشد، به علت موقعیت خوبی که این هتل قرار دارد، دسترسی خوبی را به افراد میدهد؛ گفتنی است که این مرکز اسپا در نزدیکی موزه باستان شناسی استانبول قرار گرفته که میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید. از خدمات ارائه شده در این مرکز میتوان به به اتاق های غیر سیگاری، حمام ترکی، وان آب گرم، استخر روباز فصلی، حمام اختصاصی و .. اشاره کرد.

مربع اقدام به ارائه خدمات لوکس و با کیفیت ماساژ و اسپا به مشتریان خود میکند، جالب است بدانید که طراحی این مجموعه کاملا بر اساس متد فنگ شویی بوده و در چیدمان خود این متد را به خوبی رعایت کرده است.

از جمله خدمات این مجموعه میتوان به چشمه یخ، سونای فنلاندی، گنبد های نمکی، استخر آب دریا و… اشاره کرد.

اگر به دنبال مرکز اسپای لوکس و لاکچری در استانبول هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز اسپا لوندر بوده که در هتل ریتز کارلتون استانبول قرار گرفته است و به علت داشتن خدمات با کیفیت بالا و لوکس خود مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

در انتها به معرفی قدیمی ترین اسپا استانبول یعنی مرکز اسپا حمام آقا که سال ساخت آن به سال 1454 بازمیگردد پرداخته‌ایم، این مرکز اسپا در میدان تکسیم قرار داشته و به علت بافت منطقه آنکه سنتی و قدیمی است، حس و حال متفاوت و جالبی را به مشتریان خود ارائه میکند. جالب است بدانید که سازنده این حمام سلطان محمود دوم بوده و نحوه طراحی این حمام دو طبقه برای این به شکل گنبدی بوده تا نور خورشید به راحتی به درون سازه نفوذ کرده و آن را روشن کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.