جاهای که در سفر به کیش باید بروید

اگ رکه قصد دارید تا از یکی از یکی از دیدنیترین جاهای ایران دیدن کنید پیشنهاد میکنیم تا از قبل برنامه سفری خود را آماده کنید تا بتوانید از زمانتان به بهترین نحو استفاده کرده و از تمامی جاذبه های دیدنی این جزیره زیبا یعنی کیش دیدن کنید، در ادامه این مطلب از مجله آنلاین گردشگری کیش سلام قصد داریم تا شما را با چندتا از بهترین جاهای دیدنی کیش آشنا کنیم. 

مجتمع تفریحی تجاری میکامال کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریحی در جزیره کیش بوده که مملو از فروشگاه های مختلف از برندهای مطرح جهانی است که میتوانید لذت یک خرید جذاب را در کنار تفریح در آن تجربه کیند؛ این مرکز تجاری تفریحی دارای بخش های مختلف و هیجان انگیزی است که میتوانید در طول مدت زمان سفرتان به جزیره کیش خود را سرگرم آنها کنید؛ از سینمای به روز و  پر امکانات آن گرفته تا پیست اسکیت روی یخ و کافه و رستوران های مختلفی که میتوانند گزینه‌ای مناسب برای داشتن عصر و شبی هیجان انگیز و به یاد ماندنی باشند.

اجاره ماشین در کیش

یکی از تفریحاتی که بسیاری از مسافران برای انجام آن به جزیره کیش سفر میکنند، اجاره ماشین در کیش است که شاید در وهله اول عجیب و غیر معمول به نظر برسد اما باید بدانید که میتوانید تقریبا هر مدل خودرویی که در نظر دارید را با پرداخت هزینه‌ای برای مدت زمان حضورتان در جزیره کیش اجاره کرده و لذت سواری با ماشین مورد علاقه خود را تجربه کنید.

یکی از جاهای که برای مردمان کیش بسیار ارزشمند و مقدس شمرده میشود درخت سبز کیش بوده که به عقیده مردمان جزیره، اگر آرزویی داشته باشید با بستن نخی با نیت خود به یکی از شاخه های درخت به واقعیت تبدیل خواهد شد.

یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش شهر باستانی حریره بوده که در بیش از 1000 سال از تاسیس آن میگذرد و در حدود 600 سال بعد از تاسیس خود تبدیل به شهری متروکه شده است، جالب است بدانید این همان شهری است که شاعر معروف سعدی در قرن هشتم و در اثر خود یعنی گلستان از آن یاد کرده است، از آنجایی که این مکان دست نخورده و سر باز است پیشنهاد میکنیم تا زمان های که هوا خنک تر است را برای بازدید از آن انتخاب کنید، همچنین در نزدیکی این شهر رستورانی زیبا وجود داشته که میتوانید برای صرف وعده‌ای لذیذ سری به آن بزنید.

یکی از دیگر جاهای دیدنی کیش که میتوانید در برنامه سفری خود جای دهید بازدید از آب انبار دوقلو جزیره کیش است که بر روی بقایایی کی مخزن آب در سال 1372 بنا شده است و معماری شبیه به آب انبار های یزد دارد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

از دیدنی ترین جاهای کیش بوده که قدمتی 2500 ساله دارد، زمان های که در گذشته مردم از آب قنات ها استفاده میکردند، این شهر زیرزمینی در خود راهروی های بسیار زیبایی دارد که میتوانید در آنها مجسمه های که نمایانگر مردمان گذشته و زندگی آنها است را ببینید و سوغات های زیبا و جالبی را خریداری کنید.

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

نخستین و مهمترین جایی که پیشنهاد میکنیم تا در سفر به کیش از آن دیدن کنید کشتی یونانی کیش بوده که در واقع بهتر است بگوییم تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه تور کیش خود کنید که چرا که این کشتی زیبا و ابهت در اواخر عمر پرشکوه خود بوده و مدت زمان کمی از عمر چندین ساله‌اش باقی مانده؛ این کشتی قدیمی که یکی از نماد های اصلی جزیره کیش برای سالیان متمادی شناخته میشد حالا به دلیل رسیدگی های لازم و انجم نشده در حال فروپاشی و از بین رفتن است؛ با این حال فرصت کمی برای کسانی که هنوز غروب و یا طلوع های زیبایی که در کنار این کشتی خلق میشود را ندیده‌اند، باقی است تا از زیبایی آن در سالهای آخر عمرش استفاده کنند.

سواحل جزیره کیش یکی از مکان های محبوب برای زاد و ولد لاک پشت های پوزه عقابی بوده که در فصل های پاییز و بهار برای تخم گذاری به سواحل جزیره کیش می‌ایند میتوانید آنها را مشاهده کنید، البته که در منطقه‌ای محافظت شده!

یکی از تفریحاتی که میتوانید در سفر به جزیره کیش به آن مشغول شوید دوچرخه سواری در نوار ساحلی کیش بوده که میتواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد، البته پیشنهاد میکنیم برای اینکار اگر که در فصل های گرم سال به جزیره کیش سفر کرده‌اید شب را که هوا کمی خنک تر است را برای دوچرخه سواری انتخاب کنید.

اگر که به دنبال کمی سرعت و هیجان هستید بهتر است تا به جای دوچرخه سواری به اجاره موتور در کیش روی بیاورید، با اینکار میتوانید از بین انواع مختلف موتور های موجود اقدام به انتخاب کرده و تقریبا به هرجایی از جزیره کیش که دلتان میخواهد رفته و از آن دیدن کنید، لازم به ذکر است که اجاره موتور در کیش از تفریحات پرطرفدار و جذاب در بین مسافران و گردشگران تور کیش به شمار میرود.

این قسمت چندان نیازی به توضیح ندارد چرا که یک جزیره کیش است و تفریحات هیجان انگیز آبی آن! در واقع به بیان بهرت یکی از علت های اصلی که بسیاری از افراد، خصوصا کسانی که در تابستان عازم جزیره کیش میشوند، به خاطر انجام تفریحات دریایی مهیجی است که میتوانند در سواحل این جزیره به انجام آنها مشغول شوند.

در کنار تفریحات معمولی همچون پاراسل، غواصی، اسکی و.. پیشنهاد میکنیم تا حتما از پارک آبی اوشن جزیره کیش نیز برای داشتن یک روز فوق العاده دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.