تور هندورابی

تور هندورابی

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری مشهد نگار قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین مراکزی که میتوانید برای دریافت تور هندورابی به آنها مراجعه کنید را به شما معرفی کنیم، در ادامه همراه با ما بمانید. شما میتوانید بنا به سلیقه و راحتی خود از هر کدام از این مناطق خود را به وسیله کشتی، لنج و یا قایق به این جزیره برسانید و از سفر دریایی خود لذت ببرید. ؛اگر که به کمپینگ علاقه دارید باید بدانید که در برخی از سواحل این جزیره به علت تخمک گذاری لاکپشت ها کمپینگ ممنوع میباشد و میبایست حواستان به این موضوع باشد. پیشنهاد میکنیم بهترین زمان برای سفر و بازدید از این جزیره در فصل های خنک سال میباشد که هوا خنک تر میباشد اما باید بدانید که این جزیره کوچک مجهز به فرودگاه بوده که حتی در خود خطی مستقیم ما بین جزیره کیش و هندورابی همواره برقرار است؛ که دارای مساحتی حدودا ۲۳ کیلومتر مربع میباشد که در ۲۸ کیلومتری جزیره زیبای کیش قرار دارد؛ بلکه امکان این را خواهید داشت که اوقاتی را در یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین جزایر کشور نیز سپری کنید.

تا حتما برنامه‌ای برای بازدید استفاده از جزیره هندورابی را در اولویت ها خود قرار دهید. تور هندورابی یکی از محبوب ترین تورها در بین گردشگرانی است که به دنبال سفر به مکانی منحصر به فرد و متفاوت هستند میباشد و نکته آن این است که شما با یک تیر چند نشان زده‌اید،جزیره هندورابی نیز مانند جزیره کیش و دیگر مناطق جنوبی در کشور از آب و هوایی گرم و شرجی در اغلب اوقات سال برخوردار بوده؛ درست است که جزیره هندورابی جزیره‌ای کوچک است، البته این راه چالش های خودش را داشته چرا که شما میبایست مراحل مختلفی را طی کنید؛البته پیشنهاد میکنیم که اگر که برنامه سفری به جنوب را دارید، خصوصا جزیره کیش، از آنجایی که این جزیره در نزدیکی جزیره کیش قرار دارد کم کم تبدیل به یکی از مناطق دیدنی شده که اغلب در زمانی که به جزیره کیش سفر میکنید، به شما پیشنهاد میشود تا از آن بازدید کنید. در یک چشم بهم زدن میتوانید خود را در این جزیره دیدنی و منحصر به فرد پیدا کنید.

 
 
از آنجایی که این جزیره در خود تفریحات و دیدنی های متفاوتی را جای داده است، پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به این جزیره دیدنی بزنید. از دیگر مبدا های دیگر نیز به این صورت خواهد بود؛ البته اگر که مبدا شما بندر چیروئه باشد در حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود. از منظر تاریخی اگر بخواهیم نگاهی به این جزیره بی‌اندازیم باید بگوییم که جزیره هندورابی در زمان تصرف پرتغال ها یکی از مهم ترین پایگاه های نظامی و تجاری آنها محسوب میشده که در حال حاضر نیز همچنان میتوانید با سفر به این جزیره از بقایی ساختمان های به جا مانده از آن دوران دیدن کنید که از جمله جاذبه های تاریخی دیدنی جزیره هندورابی محسوب میشوند. 

چرا که مبدا این تور از جزیره کیش بوده شما میتوانید علاوه بر آنکه گشت و گذاری در پرطرفدار ترین جزیره کشور یعنی جزیره کیش داشته باشید، هندورابی یکی از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان بوده جزیره هندورابی در بین جزیره کیش، لاوان و بندر چیروئه قرار گرفته است.نکته جالب در رابطه با این جزیره این است که سطح آن به طور کامل مسطح است. همانطور که گفتیم هندورابی جزیره‌ای کوچک در نزدیکی جزیره کیش بوده و تنها راه دسترسی به این جزیره از طریق دریا و یا هواپیما میباشد و راه زمینی برای رسیدن به این جزیره وجود ندارد.. 

برای مثال اگر که مبدا شما جزیره کیش باشد، میبایست خود را به اسکله ماهیگیر رسانده از تور هندورابی است. از آنجا با کمک کشتی های مسافربری و یا قایق های تندرو خود را به جزیره هندورابی را برسانید؛ سفر به هندورابی را برای یک روز از سفر خود در آن جای دهید، در واقع این کاری استیکی از راه های پر طرفداری که در بین گردشگران و مسافرانی که علاقه‌مند به بازدید از جزیره هندورابی هستند، برای داشتن سفری به یاد ماندنی تر و خاطره انگیزتر پیشنهاد میکنیم تا برنامه ریزی برای سفر خود داشته باشید.
از اواسط پاییز تا اوایل بهار بهترین زمان برای سفر به هندورابی به شمار میرود که میتوانید از هوای دلچسب آن در کنار زیبای های طبیعی این جزیره لذت ببرید. از این رو اگر که از آن دسته افرادی هستید که به گرما عادت ندارند، ممکن است تحمل هوای شرجی و گرم این جزیره در فصل های گرم سال سخت باشد.
پس از آن به جزیره هندورابی خواهید رسید. که میتوانید در کمترین زمان خود را به این جزیره دیدنی برسانید. از آنجایی که فاصله بین این دو جزیره بسیار کم است، در آن هیچ نوع کوهی وجود ندارد و این امکان را دارید که تمام بخش های آن را به راحتی مشاهده نمایید. پیشنهاد میکنیم تا همواره در سفر خدمات مورد نیاز خود را از مجموعه ها و مراکز معتبری همچون مجموعه‌ای که در این مطلب به معرفی آن پرداخته‌ایم تا خیالتان در طول سفر از همه بابت راحت باشد.
در این مطلب به شما یکی از بهترین مراکزی را که میتوانید برای داشتن سفری به یاد ماندنی به هندورابی از خدمات ایشان استفاده کنید را به شما معرفی کرده‌ایم. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.